Blog

Spar tid med professionel hjælp til din virksomhed

Det er ikke alle mennesker, der har deres skrivefærdigheder i orden, og det er heller ikke alle virksomheder, der har en kommunikationsansvarlig, som har nogle gode færdigheder indenfor diverse skriverier og tekster. Tekstforfatning til hjemmesider, SEO-tekster, produktbeskrivelser, webtekster, eller tekst til en brochure, flyer eller til et nyhedsbrev eller lignende kan både være tidskrævende, samt kan være meget vanskelige at give sig i kast med. Disse tekster skal både være sælgende og skabe synlighed for din virksomhed, samt være uden grammatiske fejl – de skal generelt have en høj kvalitet og grundighed, så din virksomhed bliver sikret det bedst mulige resultat og kan mærke resultatet af dette på bundlinjen.

Til udfærdigelsen af nogle af disse vanskelige opgaver, kan det være en rigtig god idé at købe hjælp til tekstforfatning, så man, i virksomheden, har tid til at gøre dét man er god til!

Gode grunde til at investere i hjælp til tekstforfatning

Selvfølgelig er det en udgift for virksomheden, når man hyrer en tekstforfatter. Dog kan dette også betragtes som en investering. Mange undersøgelser viser at der er en meget klar sammenhæng mellem kvaliteten af indholdet på hjemmesider, samt hvor mange henvendelser virksomheden modtager fra folk, der ønsker at gøre brug af et tilbud på den ydelse, som virksomheden sælger, samt hvor meget salg og omsætning der er i eksempelvis webshoppen. På den måde skaber god tekstforfatning øget omsætning for virksomheden.

Fire yderligere grunde til at investere i tekstforfatning af god kvalitet kan være:

  1. Du sparer en masse tid ved at du ikke selv skal skrive SEO-tekster, produktbeskrivelser og lignende.
  2. Du undgår en masse stavefejl, grammatiske fejl og andre ”skønhedsfejl”.
  3. Du opnår et meget bedre resultat ved at hyre en professionel tekstforfatter med meget erfaring, baggrund samt bred viden inden for feltet.
  4. Du øger virksomhedens chance for salgskonvertering markant.