Download.dk – Gratis Software, Spil & Drivers på Dansk

Forøg arbejdseffektivteten med TimeGuru. TimeGuru kan benyttes gratis til og med 10 brugere.

Med TimeGuru er det uhyrlig let og overskueligt at holde øje med effektivitet hos alle ansatte. Det eneste man skal gøre er at indsætte diverse oplysninger direkte på TimeGurus hjemmeside. Dette kræver selvfølgelig at man har en konto, og hvis man ikke har, så tager det kun ganske få minutter at opsætte.

I opsætningen skal man udfylde diverse informationer, som bidrager til, at man får mest muligt ud af tjenesten.

Overskuelighed

Det gennemgående tema i TimeGuru er overskuelighed. De mange funktioner har et simpelt, men behageligt design. Vi kommer funktionerne nærmere nedenstående, men i første omgang tager vi et kig på hvordan det har lykkedes TimeGuru at skabe en tjeneste, som gør at selv de store virksomheder nemt, og belejligt kan følge med i arbejdet udførst af de ansatte.

Uanset hvilken funktion som man kigger på, så har de enkelte afsnit et fremragende design. Det er let, og overskueligt at navigere rundt i de forskellige tabeler og statistikker. TimeGuru gør det hele for en, så man skal altså blot nyde den let spiselige visuelle præsentation af dataen.

Hvordan fungere det?

Som tidligere nævnt, så har TimeGuru et hav af spændende funktioner, som supplerer hinanden og resultere i et fremragende værktøj.

Ugeseddel

I ugeseddel-funktionen får man et overblik over den pågældende uge. TimeGuru søger selv for at de korrekte datoer er anført på de enkelte dage.

I ugesedlen er muligt at tilføje diverse informationer som de kommende dage måske påkræver.

Hvis man f.eks. ønsker at tilføje et møde på et givent tidspunkt på dagen, så vil man hurtigt opdage hvor kort tid det tager. TimeGuru er utrolig interaktivt, og man kan hurtigt finde ud af hvordan man gør. Hvis man er i færd med et specifikt projekt, så kan man også tildele det mødet projektet, så man derved lettere kan holde overblik. Dette er især brugbart hvis man har flere projekter kørende.

Det er ligeledes muligt at tilføje diverse udlægsregistreringer. Hvis man f.eks. har lagt ud for dagens frokost til mødet, så kan man vedhæfte ens kvittering, og det samlede beløb. Til sidst kan man også tilføje en kommentar f.eks. frokost eller udlæg for morgenbrød.

En af vores favorit funktioner i ugesedlen er kørselsregistreringen. Her skal man blot vælge den givne kunde, og tilføje fra og til adresse. TimeGuru sørger selv for at beregne afstanden, og ligesom i de ovenstående værktøjer, så kan man selvfølgelig tilføje eventuelle kommentarer.

Tidslinje

I løbet af en arbejdsmåneden kan man hurtigt miste overblikket over hvad der er blevet foretaget. Har man nået det hele? Hvad tog lang tid – eller kan hvad man bruge mere tid på?

Tidslinjen i TimeGuru giver et bredere overblik over arbejdet.

Det er diverse sorteringsmuligheder i tidslinjen. Hvis man f.eks. kun ønsker en tidslinje over kørselsregistreringen, så skal man blot vælge de andre registreringer fra. Ligeledes er det muligt at vælge specifikke kunder, så kan man se hvor lang tid man bruger på den valgte kunde, og til allersidst, så kan vælge specifikke perioder, som tidslinjen skal strække sig over.

Det administrative

For at TimeGuru kan fungere ordenligt, så kræver det selvfølgelig tilstrækkelig administration. Med det sagt, så er det som vist, utrolig let og simpelt at indsætte de nødvendige data.

Når man opsætter et projekt, så skal man nemlig udfylde diverse informationer. Det er ikke nødvendigt at udfylde dem alle sammen, men TimeGuru spørger om de mest nødvendige, så man er sikker på, at man ikke glemmer at tilføje noget vigtigt.

Som sagt, så er det muligt at tilknytte op til 10 brugere gratis i TimeGuru.

Brugeroprettelsen sker gennem e-mail, og grundlæggende så skal man blot indtaste den ønskede brugers e-mail adresse. Dertil skal man vælge hvor længe den valgte person skal være bruger, hvor mange timer om ugen, eventuelt hvilken afdeling, som personen høre til – og om der er funktioner som personen kan ændre i.

Det samme princip gælder kunder.

Overblikket

Når man er logget ind på TimeGuru, så vil man blive mødt af en knivskarp grænseflade.

Denne grænseflade bliver kaldt for cockpittet og det er bl.a. her at man nemt kan overskue arbejdsindsatserne. Cockpittet giver et overordnet overblik over projektmedlemskaber, timer anvendt, udlæg, kørsel osv.

Man kan også rode med diverse statistikker, hvis man ønsker at visuelt overblik.

Konklusion

TimeGuru er for os et fuldstændig essentielt værktøj til enhver – uanset om man er selvstændig eller arbejder i en større virksomhed. Alle kender højst sandsynlig følelsen af, at miste overblikket på arbejdspladsen, men med en tjeneste som TimeGuru, så kan hurtig finde det igen.

TimeGuru er desuden overraskende brugervenligt, og det kræver altså ikke mange timer at vænne sig til de forskellige funktioner. TimeGuru er desuden browserbaseret, så uanset hvor du befinder dig, så kan du altid logge ind og tjekke om alt er som det skal være. Det betyder også, at man ikke er begrænset af system- og hardwarekrav.

Som prikken over i’et, så er TimeGuru dansk udviklet. Det betyder selvfølgelig at programmet er på dansk, men også at hvis man endelig skulle få problemer med programmet, så kan man nemt, hurtigt og sikkert få fat i dansktalende support. Danmark er overalt i verden for levere kvalitet vare, og TimeGuru er ingen undtagelse.

TimeGuru får derfor en varm anbefaling af os.

Download TimeGuru

 

Screenshots

Detaljer om softwaren

Downloads:
812
Version:
1.0
Kompatible systemer:
Mac OS, iOS, Windows, Android, Tablet
Størrelse:
Licens:
Freeware
Opdateret:
22-09-2019
Hjemmeside:
Slutbruger Licensaftale (EULA):

Kritikers vurdering samt fordele og ulemper

Kritikers Vurdering

Fordele
  • Gratis til og med 10 brugere
  • Lækkert design og attraktiv grænseflade
  • Forøget effektivitet
  • Fylder ingenting
Ulemper
  • Umiddelbart ingen

Brugernes vurdering og kommentarer

Brugernes Vurdering

Følg os

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.