Blog

Dinero til Prestashop

Drømmer du om en løsning, hvor tingene kører mere eller mindre af sig selv og du kan bruge meget mere tid på at passe din forretning end du gør på regnskaberne? Så er denne løsning et skridt i den rigtige retning.
Lad dette modul gøre arbejdet for dig, så du slipper for at arbejde dobbelt ved at skulle oprette dobbelt op på fakturaer og kontakter. Det hel overføres automatisk og du kan i stedet bruge tinde på at væsket din business.

Få styr på regnskabet

Er du også en af dem, der udemærket godt ved, at regnskabet skal laves og, at det er både tidskrævende og uopsætteligt – men alligevel ikke helt kan overskue at komme i gang, fordi der er så mange arbejdsgange og opgaver? Så kan du virkelig spare dig selv for meget tid og mange bekymringer ved at abonnere på dette modul.

Du får en række super smarte og tidsbesparende features, der kan lette din hverdag og gøre dine regnskaber meget mere overskuelige.

  • Automatisk overførsel fra Prestashop til Dinero
  • Oprettelse af fakturaer med samme fakturanummer, så de følges ad på begge platforme
  • Mulighed for at automatisere betalinger fra forskellige indløsere som QuickPay og Epay
  • Mulighed for at overrule systemet, hvis betalingerne går igennem hurtigere end forventet

Hold styr på dine fakturaer

Med modulet, der optimerer samarbejdet mellem Prestashop og Dinero, er det ikke bare sådan, at fakturaerne overføres fra den ene platform til den anden. Der er også skabt en system, så du ikke behøver at søge på kunde eller bladre formålsløst rundt. Når en faktura overføres fra Prestashops Dinero modul bliver den oprettet i Dinero under samme fakturanummer, så de to altid følges ad og du let kan holde overblikket begge steder – uden at skulle holde styr på to forskellige numre og rækkefølger.

Det er bare en af de smarte features, du får i modulet, men du vil hurtigt opdage, at det er en af de ting, der virkelig kan spare dig tid både i forhold til oprettelse, men også hvis du skal finde og sammenligne tal.

Automatiser indbetalinger

Hvis du tilbyder forskellige betalingsløsninger på din side, ved du, at der er forskellig ekspeditionstid fra indløser til indløser. Men, du har alligevel muligheden for at automatisere processen gennem en forudbestemt tidsperiode fra købet til indløst.

Med dette modul kan du tilpasse din automatiske registrering af betalinger fra flere forskellige indløsere og samtidig beholde muligheden for at gå ind og registrere manuelt, hvis en betaling går igennem hurtigere end forventet.

Du kan altså spare rigtig mange arbejdsgange ved at installere dette modul og automatisere opgaver, der ellers skulle laves to gange for at holde dine regnskaber up to date. Så hvorfor ikke gøre dit arbejde lettere og give dig selv mere tid til det, du er allerbedst til?